недеља, 27. април 2008.

gotov post,gotov blog

Hristos voskrese!

Danas na najveći hrišćanski praznik, završavaju se dve stvari u mom životu koje imaju veze sa hranom. Prestao je post posle celih 7 nedelja, a prestaje i pisanje na ovom našem "hranljivom" blogu. Jutros sam pojeo malo ruske salate, pa tri poražena kuvana jajeta iz uskršnjeg fajta, pa malo salame i čajne kobasice, tek da se podsetim kakvog to ukusa beše (podsećanje bejaše prijatno), a onda je moj tata Ljupče raspalio roštilj i namazao rešetku nekom životinjskom masnoćom što mu je dao batica iz mesare, pa sam jeo hajdučke ćevape (to su oni sa ljutinom i masnoćom), obične ćevape (bejahu nekako anemični) i piletinu rolovanu u slanini (fini rad). Nisam jeo luk uz to jer mi danas, malo kasnije, svraća u goste jedna tajna ljubavnica (da, da, nije post samo odricanje od hrane, nego kad prestane post...)

Ovim postom (ne postom u kojem se posti, nego postom koji se postuje) se opraštam od ovog bloga i zahvaljujem mojim inspirativnim koleginicama sa kojima sam bio u blogerskoj ekipi, svima vama koji ste ovo čitali i naravno mom omiljenom profesoru Novici Miliću koji ovo treba da oceni.

Sutra odoh na mini odmor na Kopaonik, a usput ću da svratim na ćevape u Novi Pazar, a tamo ću da kupim i onu prepečenu zift crnu kafu da je srčem dok udišem planinski vazduh.

Sad odoh da skuvam jednu običnu kafu da je srčem na gradskom vazduhu, a mislim da će mi dobro doći i malo B vitamina.

Ajd uzdravlje!!! :)

Нема коментара: